Expert

Expert emmen

Expert emmen is onbetrouwbaar, als je daar iets nieuws koopt en je krijgt het thuis afgeleverd dan brengen ze je een etalage model. Maakt niet uit met wat, ze pakken alles in alsof het nieuw is. Ook... Expert emmen is onbetrouwbaar, als je daar iets nieuws koopt en je krijgt het thuis afgeleverd dan brengen ze je een etalage model. Maakt niet uit met wat, ze pakken alles in alsof het nieuw is. Ook de tv's die elke dag aan staan.

Muijs

De medewerkers bij Expert zijn heel klantvriendelijk en de producten zijn top. Wij zijn heel erg tevreden.

Arends

Ik ben super fijn geholpen in de winkel en kreeg duidelijke uitleg om een juiste keuze te maken.
Er was snel een afspraak gemaakt voor het leveren van het product.
Het plaatsen van de...
Er was snel een afspraak gemaakt voor het leveren van het product.
Het plaatsen van de wasmachine is zorgvuldig gedaan.

Marika Jak

Verkoper heeft me goed geadviseerd bij de aanschaf van een wasmachine
Ben blij met mijn nieuwe wasmachine
Prima winkel ook

Van Beek

Slechte ervaring met monteurs geen goed werk geleverd waardoor een monteur van Beko zelf moest komen en heeft bevestigd dat ze het verkeerd hadden gedaan .

Wij wilden een televisie met een 32 inch scherm. Er stonden drie exemplaren in de winkel. De verkoper heeft van alle drie het beeld laten zien en het geluid laten horen. We konden zo goed zien/horen... Wij wilden een televisie met een 32 inch scherm. Er stonden drie exemplaren in de winkel. De verkoper heeft van alle drie het beeld laten zien en het geluid laten horen. We konden zo goed zien/horen welke televisie ons het meest aansprak. Wij kozen voor de Sony. Vervolgens heeft de verkoper gekeken of onze keuze aanwezig was. Omdat we de installatie zelf konden doen hoefden wij geen gebruik te maken van de service om te installeren. Wij hebben de auto even voor de zaak kunnen parkeren om de televisie in te laden. Onze oude televisie mochten we (eventueel) bij de zaak afgeven.